Brama z balonów to często stosowany element identyfikacji wizualnej nowo otwieranych lokali handlowych. Dlaczego tak się dzieje? Czemu duże sieci handlowe praktycznie zawsze zamawiają dekoracje balonowe na otwarcia swoich nowych placówek? Odpowiedź jest prosta. Postawienie bramy z balonów zdecydowanie zwiększa ilość klientów danej placówki. I nie ma tu znaczenia czy lokal usytuowany został w galerii handlowej czy wejście znajduje się bezpośrednio z ulicy. Brama balonowa zamontowana przed wejściem bardzo mocno zwraca uwagę na lokal i tym samym przyciąga do niego klientów. Potwierdzają to badania działów marketingu firm z którymi współpracujemy. Porównywali oni ilość klientów przy otwarciu nowych placówek w wypadku zamontowania balonów i ich braku. Wyniki były jednoznaczne. Montaż dekoracji balonowej zdecydowanie zwiększał ilość klientów w sklepie a to bezpośrednio przekładało się na sprzedaż. Menagerowie doszli więc do prostych wniosków że to się po prostu opłaca. Od tej pory zawsze montujemy balony na kolejne otwarcia tych firm. I co ważne nie ma tu znaczenia okazja, czy to otwarcie, czy urodziny, czy promocja. Ważne są balony które zwrócą uwagę na Wasz lokal i przyciągną większą ilość klientów. Jak pokazały badania nawet jeżeli sklep nie akcentował okazji z jakiej została wykonana dekoracja, balony i tak wykonywały swoje zadanie. Jeżeli więc zależy Wam na większej sprzedaży w Waszym sklepie stacjonarnym zapraszamy do kontaktu z nami – 692 404 926.
Komentarze