Badania marketingowe pokazują iż od otwarcia nowego punktu handlowego musi minąć kilka lat nim zapadnie on w pamięć okolicznych mieszkańców. Niezwykle istotne staje się więc jak najszybsze zwrócenie uwagi klientów na nowe miejsce aby ten proces maksymalnie skrócić. Jednym z instrumentów służących do tego celu są bramy balonowe. Ich wielkość oraz intensywne, żywe kolory już z dużej odległości ściągają uwagę przechodniów, którzy wiedzeni ciekawością podchodzą bliżej sprawdzić co się dzieje. Do tego ta magiczna właściwość balonów – które poprzez skojarzenie z zabawą wprowadzają ludzi w dobry nastrój. Te pozytywne emocje przenoszone są na Państwa firmę, budując pożądany obraz Państwa marki. W ten sposób zastosowanie bramy z balonów sprawia że przypadkowi przechodnie stają się wiernymi klientami. Doskonale wiedzą o tym marketingowcy dużych sieci handlowych, dla tego bramy balonowe regularnie pojawiają się na otwarciach kolejnych punktów sieci. Dziś w dobie Internetu każdy może sięgnąć po wiedzę na temat balonów i wykorzystać ją w swoim biznesie.
Czy warto stawiać bramę z balonów jeżeli sklep już funkcjonuje ?
W istniejących już sklepach można wykorzystać te same mechanizmy w celu pogłębienia więzi z klientami. Dlatego duże firmy tak często celebrują przy użyciu balonów różne okazje takie jak: rocznica otwarcia sklepu (tzw. urodziny), urodziny sieci, urodziny danej galerii, dni promocji, wyprzedaże itd. Na wszystkich tych okazjach balony są elementem obowiązkowym. Często też jest ich dużo więcej niż tylko przed wejściem – pojawiają się jeszcze w formie girland balonowych, stroików helowych, ścian balonowych, napisów z balonów itd. - ale o tym innym razem. W każdym razie w przypadku kompleksowej dekoracji brama balonowa stanowi dekorację strefy wejścia. Jest formą zaproszenia – przyciąga uwagę i zaprasza, wejdź, zobacz będzie fajnie, są balony – jest zabawa. Oferta wykonania: bram balonowych.