Brama balonowa – dlaczego warto.

21.03.2014
Brama balonowa wykonana na otwarcie jednego z salonów sieci Empik.

Badania marketingowe pokazują iż od otwarcia nowego punktu handlowego musi minąć kilka lat nim zapadnie on w pamięć okolicznych mieszkańców. Niezwykle istotne staje się więc jak najszybsze zwrócenie uwagi klientów na nowe miejsce aby ten proces maksymalnie skrócić. Jednym z instrumentów służących do tego celu są bramy balonowe. Ich wielkość oraz intensywne, żywe kolory już z dużej odległości ściągają uwagę przechodniów, którzy wiedzeni ciekawością podchodzą bliżej sprawdzić co się dzieje. Do tego ta magiczna właściwość balonów – które poprzez skojarzenie z zabawą wprowadzają ludzi w dobry nastrój. Te pozytywne emocje przenoszone są na Państwa firmę, budując pożądany obraz Państwa marki. W ten sposób zastosowanie bramy z balonów sprawia że przypadkowi przechodnie stają się wiernymi klientami. Doskonale wiedzą o tym marketingowcy dużych sieci handlowych, dla tego bramy balonowe regularnie pojawiają się na otwarciach kolejnych punktów sieci. Dziś w dobie Internetu każdy może sięgnąć po wiedzę na temat balonów i wykorzystać ją w swoim biznesie.

Czy warto stawiać bramę z balonów jeżeli sklep już funkcjonuje ?

W istniejących już sklepach można wykorzystać te same mechanizmy w celu pogłębienia więzi z klientami. Dlatego duże firmy tak często celebrują przy użyciu balonów różne okazje takie jak: rocznica otwarcia sklepu (tzw. urodziny),  urodziny sieci, urodziny danej galerii, dni promocji, wyprzedaże itd. Na wszystkich tych okazjach balony są elementem obowiązkowym. Często też jest ich dużo więcej niż tylko przed wejściem – pojawiają się jeszcze w formie girland balonowych, stroików helowych, ścian balonowych, napisów z balonów itd. - ale o tym innym razem.  W każdym razie w przypadku kompleksowej dekoracji brama balonowa stanowi dekorację strefy wejścia. Jest formą zaproszenia – przyciąga uwagę i zaprasza, wejdź, zobacz będzie fajnie, są balony – jest zabawa. Oferta wykonania: bram balonowych.

Brama z balonów na otwarcie lokalu sieci Starbucks.
Brama balonowa na otwarcie sklepu sieci Carpisa.
Brama z balonów na otwarciu sklepu sieci TKMax.
Brama balonowa na otwarciu sklepu sieci Tchibo.

Zaufali nam

Oferta na dekoracje balonowe

Blog o balonach

04.04.2025
Bramę z balonów wykonaliśmy we Wrocławiu w Pasażu Grunwaldzkim. To dekoracja dla nowego salonu optycznego firmy Kodano. Do wykonania tej dekoracji wejścia użyliśmy balonów nawiązujących do ich firmowej kolorystyki tj. białych i pomarańczowych. Brama podkreśliła wejście i wyróżniła je na tle innych lokali. To z...
02.04.2025
Balonów z helem użyliśmy do dekoracji imprezy urodzinowej. Taki balonowy sufit nad parkietem to ciekawa opcja dekoracji imprez. Podkreśla nastrój i podkręca zabawę nie zabierając miejsca. Do tego takie realizacje wykonuje się stosunkowo szybko. Jeśli chcecie podkręcić swoje imprezy balonami zapraszamy do kontaktu z...
01.04.2025
Kolumny z balonów przygotowaliśmy w Galerii Por Łódź. To dekoracja z okazji otwarcia nowej restauracji KFC. Restauracja została usytuowana w obszarze galeryjnej strefy Food Court. Ponieważ nie posiada ona własnej Sali nie używaliśmy tym razem balonów helowych. Jednak wysokie balonowe słupy na pewno zwrócą uwagę...