W ostatnich dniach wykonaliśmy mały rajd zwiedzając kilkanaście sklepów sieci Carrefour rozsianych po całej Polsce. W sklepach tych wykonaliśmy montaże girland balonowych na tzw. końcówkach produktowych. Była to akcja reklamowa dla nowej linii serków Danone. Tajemnicze końcówki były więc lodówkami, ustawionymi poprzecznie do regałów. I to właśnie nad tymi lodówkami wykonaliśmy montaż żółciutkich girland z balonów. Największym problemem, jak zawsze przy tego typu akcjach, było pokonanie rozlicznych trudności stawianych przez ochronę sklepu przy wejściu na jego teren. Szczegółowych opisów oszczędzę Czytelnikom, ale zastanawiam się, jak oni ich dobierają ;) Druga trudność to przejazdy, a jak wygląda nasza rzeczywistość drogowa, to chyba wszyscy wiedzą. Więc ponad 1000 kilometrów potrafi dać w kość. Jednak, jak zawsze, daliśmy radę i baloniki zawisły wszędzie tam, gdzie miały zawisnąć.